• Announcements

    • Piers

      Registration turned off   07/28/18

      ots spam our site everyday and we're too lazy to clean it up so we're just closing registrations. If you've lost access to your account contact pretty much anybody on ts: mm-rs.org. 

Goat_Thrower

Forum Guest
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Goat_Thrower

  1. 94 Magic

    Thanks guise <3 yee training str is next, so I can rambo on dem noob mugs. Also need to train slayer so I can wear my damn quest cape again. Who's all back for mobile? Drop yo RSNs and add me!! :D   
  2. 94 Magic

    Posted on the wrong forum account, watevs doe!!!!!!
  3. Sooo Stronk

    87 cb + Qcape Prev name still goat thrower. Impersonated this kid greywolf470 so my rsn is currently greywolf47o =] to train 99 str or nawt?
  4. 31 Prayer Master Race

    Grats homie welcome to the hall of fame with me now!. AMG LOOK WHO IT IS RANGER ENVOY OMG SO FAMOUS. Dude it's Michael from Team Michael!!!! LOL remember this? Good ole Team Michael days.
  5. 60 Attack 70 Def Piety Pure In The Making :d

    Im 60 attack and I'm getting piety too! Add me Goat Thrower on osrs
  6. Whoz Up?

    Maxing cb stats with 99 atk in an hr. Join my fc if ya wanna hang or talk or we. Having a party at my house to celebrate in an hr!!!!
  7. Finally

    Finally got all my cb stats maxed. Not without jagex trolling the fk outta me again tho. Bout a year ago one time during eoc I switched to f2p and then back to p2p, and put me on shared xp without knowing cuz u gotta go into settings to choose which style to train. Killed an ariut and got 8 def. Just yesterday with the grim reaper update they did it again, switched me to shared xp and 9 def. GF And just when I had max melee gear (besides superior scrimsaw, .2 str bonus big whoop) they release some new s**t thatl take like a month to get.
  8. Finally

    yeh i know zealots owns, but at this point my plan is just to stake for bond money, Rs3 cash is king. If I reset def and pray to 1 il be like lvl 89 lol.
  9. That Feel When

    We can reopen as GM, Goat Makers.
  10. I Love U Guys

  11. I Love U Guys

    books with high magic bonus used by mages, that's what you are. Stolen
  12. Legacy Being Good To Me Lol

    Agree, good work!
  13. Definition Of Pure

    Yup, Dead on. OG Hatma's always right.
  14. Zzz

    Grats on enduring 5000 cwars games. 100,000 minutes. That's over two straight months of time!!!!!!
  15. On That Mage Grind , Road To 94 Mage

    pu$$y. And I know what prayer is, its for pu$$ie$. Idea: Use the staff at 15 prayer in duel arena to stake enuff for a staff, then risk it. But except be so badass that you just own everyone and not die and not lose it ^_^ PS. And risk an occult necklace too.
  16. On That Mage Grind , Road To 94 Mage

    shud get dat 75 atk for staff of the dead goodness. 37s at lvl 50 sounds good.
  17. Legendary As F**k

    Hey y'all, haven't posted in a while. Figured I'd check in with ya. They told me it couldn't be done. I proved them wrong. You can watch me killing the boss and getting the kiln cape in my video (second clip in) https://www.youtube....h?v=oUrtZyZDN7g In osrs I achieved 99 cat selling while getting my pure quest cape. No joke I raised 100 cats and sold 99 of them. 3 hrs 20 mins per cat, 6.66k profit per hour and 333 hours total. Sold for like 2.1m lol. I got my pure quest cape, lvl 66 243 qps (65 def for kings ransom and 85 cb for dream mentor needed) What I'm doing now: Taking kids bank in eoc for bond money. I bought 5 bonds for 30m and it got me 90 days membership!!! Working on 60 atk piety. My friend did it and he 44s with dds at like lvl 100 lol. Hes got a cool stream: http://www.twitch.tv/scapesesh Link to my old firecape thread: http://www.mm-rs.org...hl__ kiln cape
  18. Legendary As F**k

    Working on it.....
  19. Legendary As F**k

    I'll have to agree with that first part, shits dope at 1 def. Damn. I'm too scared to even go into that lair lol. Max capers in t90 all complaining its too hard n s**t lmao.
  20. Legendary As F**k

    Challenge accepted. For real.
  21. Goat Thrower

    Hey everyone, I'm Goat Thrower. 20 years old, I live in Washington USA, and attend University and also work at a pool during summers. My favorite types of music are extreme metal, electronica, and pop. I started runescape in 2003 and still enjoy playing the game. My current runescape username is: Goat Thrower The gravity of an epic community brings me here I also intend to apply for Mayhem Makers! Look forward to being apart of your community, Goat Thrower
  22. Goat Thrower Exposed

    No lie I went to post a video. but it didn't show up I'm a g*****n noob! May the mayhem makers forum moderators have mercy on my soul.
  23. Holy Shit Trip, I'm The 3Rd!

    bam mothercluckers bam!!!! Honestly had pretty much the same methods in mind before watching the videos from 1L, and I2___UN, what a coincidence!
  24. Holy Shit Trip, I'm The 3Rd!

    The hard part is that the multiple jads hit higher than my max hp without firemaking boost. I'd need at least one for the part with two jads. Also, I'm not sure how long kiln takes. If I could race through it in two hours, which probably not then maybe. If I had a general plan, it would be to run through it with magic logs, using the max hp boost so I don't get 1 hit by the jads. Inventory would be something like mostly magic logs just so i dont get 1 hit by the jads. tok-haars hit 1014, but i guess dhide chaps could soak some of that up.
  25. Holy Shit Trip, I'm The 3Rd!

    I have two left, I might try to get another fire-cape without the dart next. Also not really much time for rs atm, university is bangin! party hard every night bro.