• Announcements

    • Piers

      Registration turned off   07/28/18

      ots spam our site everyday and we're too lazy to clean it up so we're just closing registrations. If you've lost access to your account contact pretty much anybody on ts: mm-rs.org. 

Anibal

[A] Ex-MM
  • Content count

    584
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

7 Followers

About Anibal

  • Rank
    MM Forum Member
  • Birthday 09/22/91

Profile Information

  • Gender Male

Previous Fields

  • RS Name Mwawr
  • Country United States

Recent Profile Visitors

2577 profile views
  1. We Going Hard Boys

    lol
  2. Just Got Scammed 700K By Only Extacy

    ...................+1
  3. Depression

    i think everyone deals with depression once in their life. its naturalllllllllllll. but uhh i used to do alot of drugs, alot. but lifitng is a good way to relieve stress, more of a long term option too. or play games. moreso playing games now. ffs
  4. Mind Controlling Fungus

    shiiiiiit
  5. [Official] Lol General Discussion

    i feel like i always get crap team mates in ranked cuz i never lose my lane :( :( anyone wana form a team.. or summat. solo que ranked boring Uploaded with ImageShack.us :(
  6. Worst Thing About The Military

    TA TAKEN AWAY FOR MARINES AND ARMY, GG OBAMA
  7. League Of Legends Contacts

    doghorseman pls add i need friends
  8. Worst Thing About The Military

    what branch and mos? yeah the military has alot of point less s**t .. fire guard in basic, cq duty, HURRY UP AND WAIT .. im a 68wm6 in the army... not so bad now but it started off rough.
  9. :3

    my thread died before hitting 60 range. good to be back on forums (:H:) (:H:) (:H:) (:H:) (:H:) (:H:) (:H:) :'( sry sir
  10. Wow... Im Shocked...

    if he's like what frank yang is to me, good s**t then no **** maybe a lil
  11. Zanik Getting Reddit Attention

    i don't get it, someone pls explain sry im dumb :( he's a forum quest and he's getting attention on reddit?? how kewl. take advantage and ask for fr33 stuff
  12. :3

    pls no :( 9k to 59 ranging. no lifing cuz no werk today. where did i go wrong
  13. :3

    i'm almost 60 ranged, just wondering how everyone elses training is going. i like 07scape being back but i hate the grinding.. its back.. ps im afk training and playing lol, if anyone down for a game add doghorseman hope no one notices that was point of topic :P