• Announcements

    • Piers

      Registration turned off   07/28/18

      ots spam our site everyday and we're too lazy to clean it up so we're just closing registrations. If you've lost access to your account contact pretty much anybody on ts: mm-rs.org. 
Sign in to follow this  
Followers 0
Josh

Has Runescape And/or Mm Affected You Irl?

76 posts in this topic

Personally, I was round a friends house lately and saw he had a chinchilla. But naturally I said "chinchompa". The look on his face was priceless and I instantly changed the subject.

  • My xbox live gamertag is one of my old RSN's.
  • I also find myself saying "rip" or "sit down" a lot if something happens to someone. It just comes out naturally.
  • If i'm sitting around being bored I often find myself writing 'MM' or 'Mayhem Makers' in cool fonts.

Does anyone else do anything like this? Even if it's just the tiniest thing! Confess!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, when someone sees you walk into a bar with an untrimmed 99 hp cape they know you mean business

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

can't think of anything atm, will edit if i do

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

runescapes given me a nice side job from poker thats also more enjoyable than the endless poker grind, Mayhem Makers has cost me about 35k$ irl with SAM and Samot hacking me via the forums so i guess thats how both have affected me irl. I woulda been a huge baller with that extra 35k$ when i was a kid but i still had like 10k$ from selling rsgp wich was more then enough for me when i was 16 years old wich is why i had that much on scape in the first place at one time, i bought a motorcycle for like 7k$ and partied the rest away

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I say shit like rip often.

Every time I hear this:

I end up thinking of the MM version of the song instead of actual lyrics.

All of my online alias (Storage/Storage-Q/StorageQ) are from one of my first accounts

Will edit as I think of more.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah towards the end of highschool runescape got me into coding with simba which eventually lead to playing around with basic java/c++/python and I liked it enough to major in computer science engineering yolo

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

whenever i see a pink hat i immediately think of mm

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i say k0 alot

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

whenever I hear the song "I predict a riot" i think of mahatma

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got the 2nd best score in school for an English exam.

When I started playing Rs I didn't know what "Follow" ment.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i say k0 alot

lmfao yes ive said ko irl
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got the 2nd best score in school for an English exam.

When I started playing Rs I didn't know what "Follow" ment.

meant*

you're so welcome

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i say k0 alot

lmfao yes ive said ko irl

Same 0,0

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i say k0 alot

lmfao yes ive said ko irl

Same 0,0

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Payed for everything throughout my high school career.

Met cool cats I'd never have gotten to know if it wasn't for rs.

It also tought me some life skills.

THX RUNESCAPE FOR ALL THE CASH, 2NITE I DRINK TO U. LITERALLY THO BECAUSE YOU PAID FOR MY BOTTLE

Hahahahahhahajahahahahahahahdjjriwina

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

argh not this thread again

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

idk i do lots of things say lots rip etc but idk i sometimes drawed in like 2004 rs armor and weapons in school for f***s lol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got the 2nd best score in school for an English exam.

When I started playing Rs I didn't know what "Follow" ment.

meant*

you're so welcome

I knew I would make such a mistake.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

improved my social life greatly

:trollbob:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

We are untrollable irl now. More critical thinking.

Down side I guess is we are more anti-social.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apart from spending many nights in playing it..I don't think so.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I use R3lv as gamertag

I've learned so much english from scape, without it I wouldn't be able to speak english at all. That's what I think atleast

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

started using k0 s0nnie and it became a semi-trend

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

To say both of them haven't - would be a lie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

whenever I hear the song "I predict a riot" i think of mahatma

this rofl. i was at a packers game and heard that song and instantly thought of mahatma pking at wests

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.